Od dziś poszukiwanie domów, mieszkań czy pokoi może być znacznie prostsze. Nie byłoby to możliwe gdyby nie zintegrowanie systemów hotelowych z Airbnb. Być może jeszcze nie wszyscy wiedzą o istnieniu takiego ogólnoświatowego serwisu, który obecnie zaliczany jest do jednych z największych w branży hotelowej w zakresie wynajmu krótkoterminowego. Imponujący jest fakt, że w swoich zbiorach posiada ponad pięć milionów ofert noclegowych w blisko 100 tysiącach miast i 200 państwach na całym świecie. To jest wręcz niesłychane, zwłaszcza że posługiwanie się systemem poprzez wyszukiwanie dla siebie najbardziej dopasowanych ofert jest proste i nieskomplikowane. Odbywa się to za pomocą aplikacji mobilnych czy witryn internetowych, których działanie wspomagane jest obecnością wielu filtrów pozwalających na indywidualne spersonalizowanie własnych oczekiwań, co do lokalizacji, rodzaju oferty czy zakresu cenowego.

Powody, dla których zintegrowanie się z Airbnb jest dobrym pomysłem

Wiele jest czynników przemawiających za słusznością takiego rozwiązania. Można jednak wymienić najważniejsze, które w sposób szczególny wpływają na korzyści, jakie posiada system hotelowy zintegrowany z Airbnb. Na początek warto uświadomić sobie, że jest to ekspert w wynajmie krótkoterminowym. Jego szeroka oferta, obejmująca zarówno apartamenty, kwatery prywatne, domki letniskowe czy łóżka hostelowe jest w stanie sprostać oczekiwaniom wielu turystów, w blisko 200 krajach na całym świecie! Zasady panujące w serwisie są jasne, przejrzyste i czytelne, co oczywiście nie pozostaje obojętne na wzrost zaufania u osób korzystających z jego zasobów. Dodatkowo potęguje je program recenzji i obowiązku weryfikacji miejsca noclegowego, co w większej mierze przemawia na korzyść systemu, budując wśród użytkowników poczucie bezpieczeństwa.

Korzyści płynące z integracji z Airbnb

Korzystając z Channel Manager IdoSell Booking w integracji z Airbnb oszczędzamy zarówno czas i pieniądze. Środki pieniężne, jakie musiałyby pójść na pokrycie kosztów związanych z zatrudnieniem osoby zajmującej się rezerwacjami, mogą zostać spożytkowane w inny sposób. To samo dotyczy czasu, który byłby niezbędny do zarządzania nimi. A zatem, wszystkie czynności związane z monitorowaniem rezerwacji mogą przebiegać szybciej i sprawniej. Co więcej integracja z systemem umożliwia sprzedaż tych samych pokoi w różnych serwisach turystycznych jednocześnie! Zaś optymalizacja dostępności pokoju znajduje swoje przełożenie na zwiększeniu sprzedaży i uzyskaniu większych przychodów z tytułu prowadzonej działalności.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here