reklama video

Klienci sklepów internetowych bardzo często podejmują decyzje zakupowe pod wpływem chwili, na bazie ogółu wrażeń, za które odpowiada atrakcyjny obrazek. To właśnie on, a nie szczegółowy opis techniczny, jest w stanie zachęcić do wyboru konkretnego produktu.

I właśnie dlatego tak ważna staje się przemyślana prezentacja, która skupi się na najmocniejszych stronach oferowanych towarów. Jednocześnie powinna okazać się na tyle atrakcyjna, by zwrócić na siebie uwagę. Kluczowe staje się więc pierwsze wrażenie, które można przecież zrobić tylko raz.

Na czym więc powinna polegać graficzne przedstawienie oferowanych towarów? Czy wystarczą zwykłe zdjęcia czy może pokusić się o coś więcej? Zupełnie nowym, niezwykle ciekawym formatem, jest w tym przypadku reklama video.

Nowoczesna prezentacja produktów – na co warto się zdecydować?

Mowa tutaj o krótkich materiałach filmowych, trwających od kilku do kilkudziesięciu sekund. Przedstawiają one dany towar w taki sposób, aby wzbudził on zainteresowanie klientów. Nie są przy tym tak statyczne, jak zdjęcia. W końcu mamy do czynienia z materiałami wideo.

Co ważne, zapewniają one również wiele możliwości marketingowych. Tego typu filmy powstają bowiem na kilka różnych sposobów. Spośród materiałów używanych najczęściej należy wymienić przede wszystkim:

  • spot reklamowy – przedstawia on nie tylko sprzedawane artykuły, ale też misję i filozofię producenta. Posłuży więc do budowania wizerunku firmy,
  • spot produktowy – skupia się wyłącznie na oferowanych towarach. Wszystko po to, aby w kilka, kilkanaście sekund przedstawić jego najmocniejsze strony,
  • packshot 360 – prezentacja produktów w 360 stopniach, która pozwala dostrzec znacznie więcej, niż standardowe zdjęcia. Specyficzną odmianą tego typu materiałów promocyjnych jest fashion packshot, dedykowany odzieży,
  • explainer – filmy przedstawiające sposób działania oraz użycia konkretnych produktów. Jest to świetny sposób na edukację klientów,
  • unboxing – omówienie wszystkich elementów, które znajdują się w opakowaniu. Dzięki niemu każdy jest w stanie sprawdzić, co zamierza kupić.

Reklama video pobudza wyobraźnię, sprawia także, że klient może na własne oczy przekonać się o kluczowych atutach dostępnych produktów. Zwłaszcza gdy zostanie ona przygotowana w odpowiedni sposób, z użyciem najważniejszych środków przekazu. Powyższe materiały zdecydowanie to uławiają. Z tego powodu warto publikować je nie tylko na stronie sklepu internetowego, ale również na portalach społecznościowych.

[Głosów:1    Średnia:5/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here